ochrana pred webdialer a podobne

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:50 CET 2004

Zdravim.

Pouzivam pri pripojeni pres vytacenou linku
"Connection Watch". Ke stazeni je na:
http://www.mobilaudit.cz/uzivatele/default.htm .
Rana jistoty to jiste neni (bezpeci se negarantuje),
ale alespon mam pocit, ze vim ze se to odpojuje a
pripojuje a jak dlouho jsem onen mesic byl pripojen
- kvuli poplatkum za telefon, coz je duvod, proc
na tom webu vlastne je, tedy samozrejmne mimo toho
hlavniho - reklamy :).

Jak to pojede s ISDN modemem si jisty nejsem, ale
neni nic jednoduzsiho nez to zkusit.

Ze zakazete vsechny mozne opicarny v IE, jako
ActiveX, je myslim samozrejmost - nakonec kdo
to k cemu rozumnemu potrebuje :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: CRAY [mailto:craycz@email.cz]
Sent: Thursday, January 16, 2003 6:26 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: ochrana pred webdialer a podobne

Zdravim

nezna nekdo nejakou spolehlivou ochranu pred ruznymi webdialery a podobne co
se samy instaluji a dovedou pekne potesit
kdyby jsem aspon chodil a erotticke stranky tak chapu ale pokud neco hledam
na webu
bohuzel mam win. jelikos nemam podporu pro muj ISDN modem na Linuxu, a pokud
se to stane 2 za 10 minut tak premyslim o zalobe proti
microsof. ne li o necem horsim

diky
David