ADMIN: OT format mailu

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:54:50 CET 2004

On Thu, 16 Jan 2003, zaloha wrote:

> Ti at si to oznacuji, cim chteji.... Ja ho tak ale samozrejme oznacovat
> budu, protoze jde o jakousi "nadmnozinu" a jak uz jsem uvedl, nikomu to
> neskodi, naopak to v nasich zemich umoznuje bezproblemovou praci s pripadnou
> diakritikou. Zato 8859-1 je skodliva zatracene, uz se mi parkrat stalo, ze
> jsem si nevsiml tohoto pouziteho kodovani, zacal jsem v odpovedi psat
> nabodenicka a vysledek netreba komentovat...

Ach jo. Protoze to nekdo blbe oznaci tak si holt vsichni maji oznacovat
maily sadou 8859-2 i kdyz ji vubec nepouziji ...

Uvedomte si se 8859-2 99.9% sveta vubec nezna. Polozka Content-Type
neslouzi k oznaceni jazyka v kterem je dopis napsan, ale znakove sady.
Jestlize tedy neni pouzita diakritika je to znakova sada 8859-1 a melo
by to tak byt oznaceno protoze to bude bez problemu rozumeno a zobrazeno
kdekoliv.

Oznacujte si dopisy jak chcete ale vyzyvat ostatni aby dopisy bez
diakritiky oznacovali jako 8859-2 je nesmysl.

> Jako JAK to dela? Sam od sebe? Asi opet ne, ze... Nejspis ten format urcite
> rucne a to samozrejme jde, ale je to z vyse uvedenych duvodu ZCELA
> ZBYTECNE...

No jasne ze sam od sebe. Je nastaven pro pouziti 8859-2 ale dopis tak
oznaci pri odesilani pouze v pripade ze nejakou diakritiku obsahuje,
jinak 8859-1 . 8859-1 je neco jako nadrizena trida v OOP - jestli
ze nepotrebuju rozsireni podtridy (8859-2) pouziju objekt nadrizene
tridy, protoze ma vlastnosti citelne ve vsech podtridach.