Obrazovka misto lupy.

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:54:49 CET 2004

no videl jsem to na jedne vystave stalo moc (25 000,-) ale bylo to pekny
hral jsem si s tim asi 20 minut dokonce jsem zvazoval ze si to poridim ale cena byla moc
jinak to neni spatny napad asi se nad tim zamyslim
nekde jsem videl vhodne kamery ve vyprodeji staly asi 1200,-  + k tomu nejaky monitor za 1500,-

David
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Friday, January 17, 2003 1:48 AM
  Subject: Obrazovka misto lupy.

  Zdravim.

  Uvazuji, ze si poridim nejakou lacinou kameru
  s vhodnou optikou a kus monitoru k ni, protoze
  je vsechno dnes malicke, lupa z ruznych uhlu
  ackoli ma drzak dost "nefajn" a kdyz na to koukam
  holyma ocima, za chvili mam docela dost i kdyz
  jde treba jen o to do neceho mrnaveho parkrate
  "sahnout". Mela by to byt asi klasicka kamera,
  protoze ty nejlacinejsi do USB pri rozumnem
  rozliseni dost skubou (malo obrazku /sec) a
  to pro manipulaci na necem malem asi o nicem
  nebude. No a na doma neco pro hromadnou
  vyrobu fakt nepotrebuji :).

  Myslite, ze to bude pro rucni praci pouzitelne ?
  Tedy jestli se treba optika velice rychle neuspini
  tim co pri pajeni vsechno z toho "kouri" ?
  Nebo to ma jeste nejaky dalsi problem ?

  Mne by se misto do lupy ci primo (na malinke
  veci) dost libilo koukat do vetsi obrazovky, ale
  nez vyhodim penize za dalsi hracku, rad bych
  se zeptal, zda nekdo nevi o nejakem problemu,
  proc tohle nedelat.

  --
  Jiri Bezstarosti