OT format mailu

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:54:48 CET 2004

Opravdu staci AV vystup "JEN TAK" pripichnout do AV vstupu TV karty ?
Jak resite napajeni, lze vytahnout 12V z PC zdroje, nebude tomu vadit
spinany zdroj ?

Co se tyka svetla, dalo by se to resit treba mini-zarovickama, nedavno
jsem jich asi 12 koupil v GM na osvetleni vnitrku case :-) Stoji par
korun a jsou dostatecne male na zabudovani do maleho zarizeni.

S tim cmoudem z pajky bych musel zkusit prubnout nejake sklicko pred
objektiv kamerky, napada me treba uriznout ze sklicek pro mikroskop
(nevim jak se to jmenuje), ale ty jsou "opticky" dostatecne kvalitni a
prijemne tenke, horsi bude se poprat s pripadnymi odrazy od osvetleni.

Kdyby hodne divoce, dal by se udelat pres silikonovou hadicku i ofukovac
pres miniaturni ventilatorek cca 16x16mm, ktere se daji najit na srotech
nebo chladicich.

Aigor