Obrazovka misto lupy.

Dolezal Dusan dolezal
Středa Březen 17 14:54:48 CET 2004

Tak to jsem vyhodil penize. To je tak, kdyz se clovek
nejdrive nezepta :(. Ale je fakt, ze kdyz se ten objektiv
na te me natoci silou (asi uz mechanicky mimo),
je to mene nez pul metru, protoze jsem s tim delal nejake
fotky na web. Ale moc kvalitni zrovna taky nejsou :(.
A asi nejsem na tyhle opticke veci taky ta spravna osoba,
takze nekvalita bude i rukama a neschopnosti spravne
to nasvitit.

Nakonec mrknete sami - vice z toho alespon ja tak jak to
je (bez upravy te kamery) asi nedostanu:
http://www.bezstarosti.cz/elec/nec/upd78f9177ay_test.jpg

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Lukas Grepl [mailto:L.Grepl@sh.cvut.cz]
Sent: Friday, January 17, 2003 12:32 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Obrazovka misto lupy.

Webkamerka kterou mam, Logitech QuickCam - takova kulata, seda, s efektni
krytkou pred objektiv ;-) - tak dokaze ostrit uz prakticky od nuly (kdyz
jsem dal predmet uplne tesne pred ni, tak byla schopna zaostrit, ale uz tam
neslo svetlo..) a v 640x480 udela cca 15 snimku/sec. Stala sice tusim kolem
+-2kKc, ale proti tomu co popisujete Vy je to malej zazrak ;-).

A otocit obraz podle vertikalni osy dokonce myslim umely primo jeji
ovladace...

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT