Obrazovka misto lupy.

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:47 CET 2004

Ja to tedy napajim z normalniho (nespinaneho) trafka, prez grecak a kodan myslim 470uF a signal poustim skutecne do AV vstupu televize (cinchem nebo prez SCART). Na hodne tmavem obraze je videt 50Hz brum ve forme rozplizlych svetlotmavych horizontalnich pruhu, pokud kameru namirim na bezne osvetleny objekt, nejsou uz pruhy okem postrehnutelne (jeste jsem se nedostal k tomu, abych si k ni udelal trosku slusnejsi zdroj s poradnym elytem).  Sama kamera ma v sobe nejaky dc-dc menic, takze nemyslim, ze by po nejakem zakladnim profiltrovani napajeni z PC zdroje musela mit problemy. Ale nikdy jsem to prakticky nezkousel.

				Jakub Serych

.htm zalozka LEGACY). Pripoji se k napajeni 12V a k AV vstupu televize. Povoli se sroubek na primitivnim objektivu (napevno zaostreny objektiv) a objektiv se vysroubovava smerem ven, co mu zavit staci. Kdyz je na konci zavitu, umi takove makro, ze je casto problem se s kamerou vmestnat tak blizko k soucastce, aby byla ostra. Zkusim prez vikend pripravit pro ilustraci nejakou fotecku z kamery.