Obrazovka misto lupy.

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:45 CET 2004

Antenu mam vnutri domu, nie na streche, to by som to cele zapajal inac.

Je ale pravda, ze mam zavedenu zemnu slucku, tym, ze "kostra" konektora
zvodu je pripojena ku kostre PC a napajanie z dosky vediem oboma drotmi
(+12V a zem). Pri napajacom prude anteny ~mA to snad tolko nevadi,
navyse v totalne zarusenom PC. Ale dik za upozornenie, opravim si to.

PS: odbocili sme od povodnej temy, dufam, ze ostatni prepacia

miro