*.pdf

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:54:44 CET 2004

Acrobat Reader 5.0 to resi, v toolbaru je ikonka - anglicky nazev nevim, ale
v CE verzi je to "Nastroj pro vyber grafiky", tim lze oznacit oblast a
prenest do clipboardu.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 17, 2003 11:20 PM
Subject: Re: *.pdf

Pod Win uplne nejjednoduseji klavesou PrtSc a pak
vlozit pomoci klaves Shift+Insert treba do "Malovani"
a dale uz je to jasne. Co je na obrazovce se tedy
dostane do "Malovani" a pak uz si "vyriznete" co je
aktualne potreba.

Ale to asi nebude to, co jste chtel slyset :).
Nekdy to ovsem bohate staci a je to hned.

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "AZE" <aze@seznam.cz>