neznama suciastka

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:43 CET 2004

Podobne si zoberte renomovany Siemens. Napr. vo videach pouzivali
procesor SDA2087 (PLCC68). Mam jeden kus z celej riadiacej DPS z bazaru
za par korun. A skuste zistit, co to je zac a nieto este zohnat
datasheet. Podla "spatneho inzinierstva" z DPS som usudil, ze by to
mohol byt nejaky klon 51 (pripojenie EPROM cez latch atd.), zapojil som
si to na univerzalke a bolo to tak. Lenze ako ovladat dalsie porty a
pridane interne periferie (a ake?)? Nakoniec som kdesi nasiel
neoficialnu info, ze je to uplne znamy 80535. A naozaj, poskusal som
podla datasheetu a vsetko sedi.

miro