Motorola Accompli 008

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 14:54:39 CET 2004

Hello,

  <reklama> kouknete se na pandore a diskusni skupinu accompli008 </reklama>

Z osobni zkusenosti: Email klient chodi dobre, umi POP i IMAP a obe varianty chodi k me plne spokojenosti. Kdyby Paegasu chodilo lip GPRS, byl bych jeste spokojenejsi :-)) Jedine, co mi doted neni uplne jasne, jsou prilohy. Tam s A008 ztim bojuju a vitezstvi nezaznamenavam :-)

Web broser se dohrat da, bohuzel, jediny slusny o kterem vim je WebViever a ten je na mesic a pak za drobny peniz.

Jirka Naprstek