tisk z Dosu na USB

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:54:39 CET 2004

Ahoj,

ja by som ten yampp3 zobral. Uz sa chystam asi rok to postavit a
neviem sa k tomu dohrabat. Kedze na Slovensko dobierku poslat nie je
sranda, zobral by som to bud osobne (odkadial ste?), alebo potom by
som poslal prachy postou a vy ten player tiez normalne postou.
Predpokladam, ze je funkcny a nie je to nejaky bastel so studakmi a
prepalenym plosakom.

--
Jindro