SM78KOS-SIO20

Martin Dorazil martin_dorazil
Středa Březen 17 14:54:38 CET 2004

Neumi tady nekdo simulator pro NEC-y, konkretne pro radu KOS?
Potreboval bych odladit aplikaci na seriov?m portu 20 procesoru 9177,
ale nevim, kudy na to.
V "Parts Window" jsem si otevrel "Parts/SerialGUI/SIO20". Tam pekne
vidim Input i Output data. Jenze u tech vstupnich nejak neumim zmenit
to, co ma seriak prijimat a cyklicke prijimani hodnoty 0x00 mne zrovna moc
neuspokojuje :-).
Navic, ty hexa hodnoty pod sebou se mi taky moc nelibi. Neni tam neco
jako je treba v K-e-i-l-u? Neco co se umi tvarit jako terminal?

A jeste jedna vec mne trapi.
V okne Input 0/1 Editor-u si pekne nadefinuju sekvenci dodavanou do
portu. Jenze kdyz se pokousim o ulozeni, napise mi, ze
"The file name is not correct" s jakymkoli nazvem souboru...

Za vsechny rady predem dekuji.
S pozdravem Martin Dorazil