Re: Zivotnost tonera v laserovke

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:54:38 CET 2004

Skute?n? ?ivotnost toneru je jist? v?t??. Ja mam toner p?es t?i roky
v HPLJ6 a zhor?en? tisku nepozoruji. To bych se sp??e b?l po?kr?b?n?
v?lc?, ale tam jde o po?et vyti?t?n?ho a kvalitu pap?ru.
Radek

Dne 21.?leden?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Dobry den
>
> V prirucke k HP LJ 1200 som sa docital, ze zivotnost tonera v originalnom baleni je 2,5 roka, po rozbaleni 6 mesiacov. Je to v skutocnosti tak, alebo je to iba  vyrobca uvadza kvoli tomu, aby predal viacej tonerov? Ak by to bola pravda, potom sa neoplati kupovat laserovku pre domace pouzitie (pretoze pri malom objeme tlaci potom vyjdu vysoke naklady)
>
> Vida Robert

> VYSKUSAJTE UPLNE NOVY MAIL NA ATLASe! http://mojmail.atlas.sk

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http:\\www.novinky.cz