OT: Fialove svetielka na kapotach aut

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:54:37 CET 2004

To ze som dospely a mam vodicak nic nemeni na tom, ze ked v tme
perifernym videnim zbadam nieco vyrazne a V CESTNEJ PREMAVKE, tak sa za
tym mimovolne obzriem. A nie je to preto, aby som cumel, ze co to za
opicku tam ma namontovanu, ale je to normalne spozornenie, hoci uplne
zbytocne, kvoli paradicke niekoho, komu by sa skor dali adresovat
narazky na dospelost...

miro