Mirne OT krabicky

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:54:37 CET 2004

Resil jsem podobny problem.
Krabicky dostupne v kusovem mnozstvi byly pro nas ucel osklive, zarizeni
muselo vypadat lepe.
Nakonec to dopadlo tak, ze jsem musel v rekordnim case nejen nakreslit
tistak, napsat program pro jednocip, ale zaroven v Cadu nakreslit
plechovou pixlicku a nechat ji vyrobit.
Nakonec dostala komaxitovy kabatek a byla moc krasna (a na to, ze to byl
muj prvni pokus o takhle komplexni dokumentaci, tak aby mi tistaky sedly
do krabicek ja prdel na hrnec a jeste to vypadalo hezky, to dopadlo
docela dobre). Ani jsem ten vyrobek nechtel predat, jak se mi to libilo.
To vite prvni detatko.
Je to k videni na www.volny.cz/ladmanj
Ale jsou tu v konferenci mnohem vetsi profesionalove, tak bych se tim
zas tak nechlubil.
Jakub Ladman