Zivotnost tonera v laserovke

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 14:54:35 CET 2004

A pokud mohu ja poradit, nepouzivejte repase.
Ono to je levnejsi, taky jsem to zkousel, ale nevydrzi stejne dlouho jako nove.
Na repasich neusetrite.

Moje laserovky jedou dosti hodne, delal jsem mailingove akce, a napr. HP 4L se zadrela teprve kolem 100.000 stranek, na 5MP ted to ukazuje cca 80.000, ... nesetrte na znackovem toneru.

          S pozdravem
                 ing. Jan Galuszka (mobil 00420-603-531605)

FANDA elektronik s.r.o. , T?rlick? 475/22, 735 35 Horn? Such?
Tel/fax: +420-596425819, mobil: +420-603-531605, E-mail: FANDA@ELEKTRONIKA.CZ , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
I?O: 62301802, DI?: 370-62301802
partner WINBOND, www.marthel.cz

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On Behalf Of Stanislav Holecek
Sent: Tuesday, January 21, 2003 9:55 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Zivotnost tonera v laserovke

Prakticka zivotnost je asi dvojnasobek udavane lhuty.
Vyrobci se proste sichruji pro pripad problemu.
Toneru vadi vysoka vlhkost a nizka teplota (pokud
mate laserprint v kancelari ani jedno nehrozi.

S pranim uspesneho dne

                       Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany http://kontakty.holecek.cz