Zivotnost tonera v laserovke

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:35 CET 2004

Uz je to sice dost OT, ale dovolim si oponovat. Pouzivejte repase, ale dobre repase. To znamena, nechte si v kazete vymenit valec za tzv. vytvrzeny, ten pak vydrzi cca 5 repasi naprosto bezproblemove. Osobne pouzivam s vyhodou repasovane kazety na tisky mnohasetstrankovych manualu, kterym obcas nejaka ta malinka vada na krase nevadi a originalni kazety si setrim na tisky, ktere potrebuji excelentni kvalitu.
Vzhledem k tomu, ze vymena kazety je u HP laserovek otazkou cca 5 sekund, je to myslim idealni reseni. Pokud to tak budete nekdo delat, nezapomente valce uchovavat v cistem a hlavne temnem prostredi. Sice maji obvykle samozaviraci krytku, ale pokud je nechate nekde na okne, nepochybne se tam nekudy propere slunce a valec bude trpet.

				Jakub Serych