Obrazovka misto lupy.

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:34 CET 2004

Konkretne tyhle procesory nemam, ale mozna ze se da vzit za srovnatelne porovnani
Thunderbird 1200 (doma - s deskou Biostar VIP cipset VIA KT333) a P4 1.6GHz (prace -
original Dell Optiplex GX240).

Naprosto nepozoruji zadny vyznamny rozdil, ale zda se mi, ze to doma beha vsechno preci
jen sviznejc. Naopak u intelu mam pocit, ze trpi "unavovym syndromem" kdy se pri dlouhych
zpracovani zacina nejak brzdit, ale jak rikam je to jen pocit a nemam to nijak exaktne
podlozeno.

RadekCX