OT: Fialove svetielka na kapotach aut

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:54:34 CET 2004

Ja si za tim nestojim, tak mi bylo receno, rikali to lidi co tohle sledujou, tak nevim.
Pred 2 lety mozna 2,5 mi sebrali technicak (tehdy se tomu rikalo osvedceni o TP) od skodovky ze jsem mel ozranej lem predniho blatniku rezi, takze tam byly ostre hrany a ze blatnik brzo upadne, upadnul mi za jizdy asi 10 dni po tom :) Dal jsem nove blatniky a dosel si na DI pro papiry, ale jak jsem rekl, nekde se zatoulali a museli me vystavit nove. Urcite Vas mohou predvolat. Takhle to prej delaji s nepovolenym LPG. Lidi to vyndaji, dojedou si to nechat prohlednout, a za hodinu to maji zase v aute. Nikdo s tim nice nenadela.

JBH