Re: OT: Fialove svetielka na kapotach aut

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:54:34 CET 2004

Dokud se nic nestane, tak ty r?zn? fraje?iny na vozech jen otravuj?
ostatn? ?idi?e ( siln?j?? ??rovky v potk?vac?ch sv?tlech, nese??zen?
sv?tla, fialov? ?i jin? osv?tlen?...) a tam se ?koda p?ev?d? na
pen?ze velmi t??ko a t?m i trest?.
 Pokud se ale stane hav?rka, tak protistrana toho r?da vyu?ije aby
vina padla na druhou stranu. Nedivil bych se, kdyby i poji??ovna
vyu?ila situace a tak? odstoupila od pln?n? s poukazem na
nehomologovan? za??zen? jen? p?isp?lo k hav?rii.  Pak zlep?ovateli
nezbude ne? platit a nebo z velmi nejit?m v?sledkem za??t ?ivit
pr?vn?ky.

Vyzn?lo to mo?n? dost negativn?, ale cht?l jsem jen pouk?zat na mo?n?
riziko. A jde jen o to, zda to riziko je ni??? ne? p??nos (fialov?
sv?t?c? auto je zaj?mav?, t?eba se na n?j daj? dob?e lovit holky,
uspokojen? z dob?e odveden? pr?ce ...)
Radek

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz