Obrazovka misto lupy.

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:34 CET 2004

Naslo by se to v archivu, ale reknu to znova (snad me pozornejsi ucastnici nebudou kamenovat za stale opakovani tehoz :-))). Ten muj modul je z vyplavenych zbytku, ktere prodavali v GM za "zbytkove" ceny (tusim, ze me stal 200Kc). K videni je na
http://www.mintron1.com.tw/HTM/New_PRODUCTS/ALPHA/main/new_prod.htm
na zalozce LEGACY, typ F-MTV5310P. Uz asi po ste opakuji, je to PAL modul s beznym AV vystupem, tedy pripojitelny do AV vstupu televize (zluty cinch nebo SCART konektor). K pocitaci jen mate-li ho vybaven nejakou TV kartou.
Vzdalenost objektivu od plosnaku byla u meho zaberu bohuzel jen necely centimetr. Ale staci malinko zasroubovat objektiv a vzdalenost se tak zvetsi - samozrejme za cenu mensiho zvetseni.

				Jakub Serych