Obrazovka misto lupy.

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:33 CET 2004

Myslim ze pomuze obycejna spojka (polotovar pro vyrobu cocek do bryly) kterou vam prodaji
za par penez v jakekoliv optice i s antireflexem. Jen je treba pouzit nejaky vetsi prumer.
Nejlepe rovnou tak jak vam ji prodaji. Zkuste koupit optic. mohutnost 2 (f=50cm) ale spis
4 (f=25cm) dioptrie. Ja tyto cocky bezne pouzivam pro makrofotografii jako predsadkove
cocky, ktere original stoji i nekolik tisic. Vzhledem k malemu prumeru objektivu kamery a
velikosti te cocky z optiky nebude dle meho patrne ani zkresleni na krajich obrazu. Cocku
je treba umistit do predniho ohniska objektivu kamery.

RadekCX