OT: Fialove svetielka na kapotach aut

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:33 CET 2004

Zdravim.

Bezne se do OT debat prilis nezapojuji (alespon se snazim),
ale ted udelam vyjimku.

Predstavte si, ze najaka cast Vaseho tunningu na silnici
ulitne, nekoho oslnite atp. a tim ho ohrozite ci dokonce
zranite. Neni mi moc pres 30, ale mohu Vam rici, ze bezpecnost
neni jen slovo lidi starsich a usazenejsich, ale vec, kterou
bychom se meli vsichni ridit predevsim. Nevim jestli mate
deti a rodinu, ale jiste si dokazete predstavit, jak by se
Vam libilo jakekoli ohrozeni svych bliznich jen proto, ze
se to nekomu libilo jak to vypada bez ohledu na cokoli kolem.
A kdyz to polozite do jiste roviny, ukoncit nekomu dlouhy
tok myslenek a zabranit mu v jeho vlastnim rozvoji jen
a jen ze sveho sobectvi (coz to, ze se Vam to libi a proto
bez ohledu na cokoli to namontujete kam nepatri a nemusi
to byt bezpecne bezesporu je), povazuji za to vubec nejhorsi,
co se vubec muze stat. Asi jako terorista, ktery Vas zastreli
jen pro sve zajmy a absolutne ho nezajima, ze mate hlavu plnou
myslenek, ktere byste tak rad realizoval a mate sve blizke,
kteri Vas treba maji radi nebo jsou na Vas zavisli.

Takze ackoli se necitim prilis stary, opravdu to vidim jinak.

Zkuste se nad tim zamyslet, jestli bezpecnost je jen slovo
bez vyznamu a ackoli se to nekdy muze zdat prehnane, auto
neni hracka, ale nekdy dost nebezpecna zbran !

Kdyz na to mate, muzete si rozbijet hlavu sam sobe nekde
na nejakem okruhu a montujte si co je Vam libo. Vase prava
ale vzdy konci tam, kde zacinaji prava druhych.

(Velka omluva za tady v konfere OT.)

--
Jiri Bezstarosti