OT: Fialove svetielka na kapotach aut

flossy@centrum.cz flossy
Středa Březen 17 14:54:33 CET 2004

 > To je ciste vas problem, ze se ohlizite, jednou mate
> ridicak, jste
> trubice a

Pokud vim, nemuze se policista vaseho auta ani prislusenstvi
dotknout. Vse musite delat sam. A ty trubice jsou v dokonalych
trubicovych krytech ze specialniho tvrzeneho plastu. Nechal jsem si
je udelat v Pardubicich na uiversite, kde tento druh plastu
zkouseji :-)).

Jo a omluvte prosim me pravopisne chyby, jiz jsem zde psal ze jsem
disgrafik a dilektik, takze s tim mam problemy. Sice se za to stydim,
ale neda se s tim nic dela. Dekuji za pochopeni.
> Od: "J.B.H." <hw-news@jiffaco.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 22 Jan 2003 00:04:35 +0100
> P?edm?t: RE: OT: Fialove svetielka na kapotach aut
>
> Policista vam dneska na silnici ani nemuze sebrat technickak pokud
to auto neni skutecne ve stavu ohrozujicim okoli i samo sebe a mozna
ani tehdy ne, muze vas snad jen predvolat. Pokud mate jednou vzadu
znamku, tak s tim nemuze nic delat. Jinak podle meho nazoru si na
podvozek davaji svetla jen frajeri, kteri neveci co roupama. Ja mam
osobne svetla na strese, protoze mi pripadaji uzitecnejsi a nejake
trubic na podvozku by me vydrzeli tak tyden, pak by zustali nekde na
mantinelu ve snehu. Svetla na strese se vsem taky libi, ale na
technicke mi na to nic nerekli, jen to ze by me nechteli potkat, kdyz
to mam rozsvicene. Pokutu za nejake trubice pod autem Vam dat asi
taky nemohou. Je to tu proste jako na divokem zapade. Amerika, kde se
lidi perou o lidska prava a svobodu vseho mozneho je proti nam
policejni stat, 2x prekrocite rychlost na jednom pobrezi a pri
vypujceni auta v pujcove na druhem vam daji vyssi pojisteni a tedy i
cenu, protoze vedi ze porusutete rychlost a je vetsi!
>  pravdepodobnost ze to rozsekate. U nas policie vi prd. Jednou mi
zabavili papiry v Liberci a do Jablonce na DI se jiz nedostali,
museli me udelat nove. Tomu rikam organizace.

> JBH
>
> P.S. Prumerne chytrej policajt by vam do toho kopnul jako ze zkousi
korozi karoserie a to muze a mel byste po srande a nic byste si na
nem nevzal, protoze totez vam muze udelat kamen nebo nejaka spricena
vetev.

On