Co nevytlaci HP LJ 1000w

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

Hello Bitovod,

pond?l?, 13. ledna 2003, you wrote:

Tak mi to dneska prislo. Zadarmo, jako "obycejne psani". Jenom jsem
pro to musel na postu, protoze do te krabice, ve ktere to bylo
zabalene by se veslo 1/2 tiskarny.

Jenom si nejsem jisty, jestli to dokazu podle toho navodu
vymenit. Asi to udelam jako vzdy - rozeberu tiskarnu, a vymenim to
tak, jako to vymenuju naormalne. Uz to mam nacvicene, a je to vymenene
za 15 minut.

B> No ono to tak zadarmo zase neni - vlastni Separation Kit sice ani,
B> ale zase to posilaji via UPS za nejakych $50 :)

B> Hello zaloha,

B> pond?l?, 13. ledna 2003, you wrote:

B> Tohle je zrejme jenom ta "guma". Separation kit je guma nalepena na te
B> umele hmote, ktera tu gumu pritlacuje :-)) Takze kdyz si objednas
B> zdarma ten Separation pad u HP zadarmo, tak usetris nejen 300Kc, ale i
B> spoustu nervu s vymenou toho plastoveho Separation Kitu. :-)

z>> co je to Separation KIT  za 300,- penez? Je to neco jineho nez mnou
B> uvadeny
z>> zdarma zasilany "Customer Replaceable Separation Pad Kit" na
z>> http://195.92.173.150/en/HP_request_product.asp resp.
z>> http://195.92.173.150/en/hp_prod_details1.html? Pro ten totiz nemusite
z>> rozebirat nic (desticka se nalepuje na podavac otvorem pro papir pomoci
z>> specialniho drzaku z kartonu, na kterem je distribuovana) a funguje - jak
B> uz
z>> jsem napsal - uplne spolehlive...

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>