Pocitacem rizeny zdroj

CRAY craycz
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

Zdravim

mohu vas zaslat moje zapojeni mam hotovou jednu jednodusi verzi z
dig.potak,2051,RS485,LM2576ADJ,0,5-40 V krok po 0,15
mam postaveno 6 kusu ,je to delane aby se to veslo na vysku do 19" 1U ,delal
jsem to kvuli aplikaci tak jsem pouzil co bylo po ruce
ale pouzivam to skoro kazdy den a chodi to bez problemu
mam pripravenou lepsi verzi ale zatim ji nemamdodelanou pocitam ze behem
mesice ji dodelam ,ta uz bude uplne na jinem principu
Orcad 9.2

 David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW
 ISA,PCMCIA,DIMPC,USB,VHDL,PIC,ASM,X51