Skladem -RE: pocinovane krabicky

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 14:54:32 CET 2004

At 21:01 22.1.2003 +0100, VA Elektronik - Andel Vladimir ing. wrote:
>To nekdo chce vazne delat zdroj rizeny procesorem? Ja jsem ted podobne
>zdroje delal pro testovani baterek a uvazoval jsem jestli si jeden sestavit
>pro sebe. Po pravde receno, nenasel jsem duvod.

Zdroj rizeny procesorem mi lezi v hlave uz dost dlouho. Ani snad nejde o
to,ze nastaveni U a I digitalne je presnejsi,ono nastaveni obycejneho zdroje
potakem je zase IMHO rychlejsi,ale me by se treba libilo merit vystupni U i
I pres ADC a tudiz mit moznost prepinat bud na zdroj napeti nebo proudu
(treba na nabijeni akumulatoru)

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv