OT: Fialove svetielka na kapotach aut

AZE aze
Středa Březen 17 14:54:30 CET 2004

Uz jsem to take zjistil, nicmene jak jsem tak konzultoval tak je skoro nemozne se tam
probojovat (nekdo udava jiz skoro 14 dni). Ja to zkousim nahodne uz cca 3 dny a nic.

Rekl bych, ze ta sluzba takto skoro prestala postradat smysl, jelikoz neni dostupna v
rozumnem case. Skoro to zavani lezenim ve spacacich ve frontach pred prodejnami za
komancu.

Skoda. Neslo by tedy udelat neco kde bych si mohl objednat co chci poslat treba emailem,
aby se omezila moznost primeho downloadu? Ja vim cas, ale takhle to opravdu nema smysl.

RadekCX