Fronty na MCU bylo: Pocitacem rizeny zdroj

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 14:54:29 CET 2004

byla by tu moznost mirroru jeste na jinem serveru.Sem ochoten poskytnout
prostor na nasem serveru.Napiste mi na pracovni mail uz sem ho uvadel v
souvislosti s tou pameti.Tu by sme taky mohli treba poskytnout akorat se
musime nejak rozumne domluvit.Me se ten server taky libi tak proc tomu
nepomoct.(augustin@essoft.cz)

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Thursday, January 23, 2003 11:41 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Fronty na MCU bylo: Pocitacem rizeny zdroj

> Uz jsem to take zjistil, nicmene jak jsem tak konzultoval tak je skoro

> nemozne se tam
> probojovat (nekdo udava jiz skoro 14 dni). Ja to zkousim nahodne uz
cca 3 dny a nic.

> Rekl bych, ze ta sluzba takto skoro prestala postradat smysl, jelikoz
> neni dostupna v
> rozumnem case. Skoro to zavani lezenim ve spacacich ve frontach pred
prodejnami za
> komancu.
>
> Skoda. Neslo by tedy udelat neco kde bych si mohl objednat co chci
> poslat treba emailem,
> [...]

No jedna vec me napada, muzu omezit pocet downloadu pro kazdeho
uzivatele, rekneme na 10 denne :-)))) Jenze, pak enormne naroste pocet
lidi, kteri budou mit nekolik registraci :-))) Jedine vyfutrovat masinku
a smirit se s silenym objemem prenesenych dat. Ja vim, Vam to je jedno,
jenze to nekdo bude muset zacalovat :-(( Pak se to pomalu zacne
priblizovat k uvaham o placene sluzbe, jenze to nechci.

V systemu je moznost si nechat zaslat soubor emailem, jenze denne bylo
nekolik stovek nedorucenych meilu, proste lide si hraji. Nehlede k tomu,
ze posilat emailem soubor s 30MB je trochu pomilene :-)))

Pokud mate nejaky rozumny napad, tak sem s nim.

S pozdravem
MK

---
Po?choz? zpr?va neobsahuje viry.