Fronty na MCU bylo: Pocitacem rizeny zdroj

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:29 CET 2004

>No jedna vec me napada, muzu omezit pocet downloadu pro kazdeho uzivatele, rekneme na 10
>denne :-))))

Myslim, ze by stacilo i min.

>Jenze, pak enormne naroste pocet lidi, kteri budou mit nekolik registraci :-)))

Tomu nikdy nezabranite pokud ano dopadne to jako ted, jedina cesta je omezit objem
prenesenych dat.

>Jedine vyfutrovat masinku a smirit se s silenym objemem prenesenych dat.. Ja vim, Vam to
>je jedno, jenze to nekdo bude muset zacalovat :-((

Nemyslim. Alespon pro mne je dulezite, aby takovych serveru bylo co nejvic a je mi jasne,
ze kazda dobrocinost ma svoje hranice.

>Pak se to pomalu zacne priblizovat k uvaham o placene sluzbe, jenze to nechci.
>
>V systemu je moznost si nechat zaslat soubor emailem, jenze denne bylo nekolik stovek
>nedorucenych meilu, proste lide si hraji. Nehlede k tomu, ze posilat emailem soubor s
>30MB je trochu pomilene :-)))
>
>Pokud mate nejaky rozumny napad, tak sem s nim.

Jedine jak omezit cinnost nejakych robotu, je misto zvoleni sveho pristupoveho hesla pri
registraci heslo pridelovat. Pri registraci jej pak odesilat na zadany mail pokud bude
nedorucitelny registraci stornovat.
Hesla treba i menit a automaticky pravidelne rozesilat. Je mi jedno jake mam heslo koknu
do posty a zjistim si posledni co mi prislo. Stejne tak bych registraci zrusil i v pripade
nedorucitelnosti hesla na mail.

Ten mail bych omezil treba 5MB na den. Objednani neco ve stylu nakupniho kosiku v
el.obchode.

Ja vim je to more prace, ale pokud to ma slouzit a jsou podminky jake jsou (debilnost lidi
a ceny pripojeni) tak to asi jinak nejde.

Treba si z toho neco vyberete.

RadekCX