Detekce male zateze

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:54:28 CET 2004

OK, nerozebiral jsem to vic, protoze do toho nemam moznost nijak
zasahnout (zaruka), tak jsem to nepovazoval za dulezite.
Konkretne se jedna o vodni cerpadlo chladiciho obehu. Jakousi detekci
proudeni samotneho media uz davam dohromady, ale chci mit jistotu i "z
druhe strany". Pocitac leckdy jede i tyden bez moznosti zasahu, tak chci
mit jistotu, ze kdyby neco selhaho, tak se vypne.

Aigor