OSCCAL u 12F629 a mozna i dalsich

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:54:28 CET 2004

Aha, tak v datasheetu je zrejme chyba, protoze ja jsem se tam (u PIC12F629ky) docetl tu historickou verzi. Je mozne, ze ten priklad, co tam na to je, je uz spravne ponovu, ale ja se zatim prokousaval jen textem popisu, jak to funguje.

Nakonec, mozna i ja uz bych dnes dokazal udelat programek, ktery by pomoci dvou tlacitek dokazal zvysovat a snizovat hodnotu ve w, kterou by v zapeti nacpal do OSCCAL. Tak by se pomoci citace treba v rezimu interni osc s clockoutem dala snadno konstanta znovunajit. Nebo to ma nejaky zadrhel (nemoznost opakovaneho zapisu do OSCCAL nebo neco takoveho)?

					Jakub Serych