OSCCAL u 12F629 a mozna i dalsich

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:28 CET 2004

Podival jsem se do: 41190a.pdf (coz je k PIC12F629/675)
a nasel cast:
"9.2.5.1 Calibrating the Internal Oscillator" na strane
oznacene "DS41190A-page 54", kde se pise o RETLW instrukci.
Mozna je chyba v tom PDF jinde, ale ja ji nenasel i kdyz
jiste chyb v ruznych PDF od ruznych vyrobcu je dostatek.
Prikladem ms misto us, nakreslen NPN tranzistor ve zvlastnim
PDF pro PNP tranzistor ...

A jediny problem "znovuodhaleni" kalibracni konstanty
je v tom, ze za tech par drobnych si koupim novy PIC
a to jsem jen takovy malinky vyvojaricek, snazici se
trosilinku normalne uzivit. Tak proc by to nekdo delal,
kdyz ani ja nemusim :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: serych@panska.cz [mailto:serych@panska.cz]
Sent: Thursday, January 23, 2003 4:09 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: OSCCAL u 12F629 a mozna i dalsich

Aha, tak v datasheetu je zrejme chyba, protoze ja jsem se tam (u
PIC12F629ky) docetl tu historickou verzi. Je mozne, ze ten priklad, co tam
na to je, je uz spravne ponovu, ale ja se zatim prokousaval jen textem
popisu, jak to funguje.

Nakonec, mozna i ja uz bych dnes dokazal udelat programek, ktery by pomoci
dvou tlacitek dokazal zvysovat a snizovat hodnotu ve w, kterou by v zapeti
nacpal do OSCCAL. Tak by se pomoci citace treba v rezimu interni osc s
clockoutem dala snadno konstanta znovunajit. Nebo to ma nejaky zadrhel
(nemoznost opakovaneho zapisu do OSCCAL nebo neco takoveho)?

					Jakub Serych