SDCC- IDE

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:54:27 CET 2004

Podle m? to nebude t?eba ??nani jsou chyt?? a spolehliv? to budou m?t v angli?tin?, pokud uvid?, ?e je to ku prosp?chu byznysu, ale pokud se nepletu, tak je to free, to asi nebude az tak jasne...

Znam ?loveka co mluv? a p??e ??nsky. Moc pr?ce mi dalo mu sehnat n?co v ?em bude moci ps?t na po??ta?i ??nsky s ?esk?m OS. Ale nepracuje zadarmo. Pokud by m?l n?kdo velkou nutnost o p?eklad z ??n?tiny tak se m??e ozvat. Ale je to bez z?ruky, on ur?it? m? n?jakou lukrativn?j?? pr?ci.

Mal? Japonec