Fronty na MCU bylo: Pocitacem rizeny zdroj

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:27 CET 2004

>A to je tam takovej provoz i v 1 v noci? Je to opravdu neprustrelne.

No to nevim, ale uznejte, ze to je tak trochu schiza. Nemelo by to byt spis naopak, ze by
si spis pocitac privstal me nechal spat.

Pokousim se to nahodne stahnout v obdobi 7-23hod a zatim jsem stesti nemel.

Take mam pocit, ze tam ti uzivatele zustavaji pripojeni i potom co jiz nic nedelaji. Mozna
by stalo za to snizit timeout a odstrelovat connection rychleji.

Dalsi dotaz mam na p.MK: je opravdu nutne pouzivat port 2121 misto standardniho 21 pro ten
ftp server? Sedim v siti velkeho zamestnavatele, ktery silne dba na bezpecnost sve site a
proste jiny port nez 21 pro ftp nepripousti. Musim se vzdy proto odpojit od firemni site a
pripojit modemem, abych zjistil, ze je obsazeno.
Myslim ze to muze pusobit problemy vice lidem nez jen mne. Vetsinou se bude jednat o
podobne pripady jako jsem ja.

>Navic
>mi IE hlasi neco jako ze se pokousim ztahovat z neznameho prostredi. Neslo
>by to nejak pres FTP nebo pres jiny prohizec (Mozilla)?

Kdyz se kouknete odkud a jak se to stahuje tak to pres ftp jede. Myslim, ze ta hlaska
vyplyva z vaseho nastaveni browseru.

RadekCX