Fronty na MCU bylo: Pocitacem rizeny zdroj

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:54:25 CET 2004

> Jinak jsem take na kabelovce a mam jedinecnou IP adresu. To, ze Vas
poskytovatel je neschopnej neco podobneho zvladnout jeste neznamena, ze to
nejde.

Nase firma mimo jine funguje jako lokalni  IPS a tak se ozvu, ona to az tak
neni o schopnostech nebo neschopnostech ISP, jako spise o:
- relativnim nedostatku verejnych IP adres
- snaha drzet uzivatele za firewallem

Jinak, receno urcite neni problem verejnou IP adresu pridelit i uzivateli
kabelovky nebo lokalni WiFi site, ale je to sluzba navic za, kterou mohu
chtit priplatek ( tyka se uzivatelu co plati zekneme typicky 500 Kc/mesic za
pripojeni k Internetu ) a predevsim budu chtit vedet proc ji dany clovicek
chce a zda s ni bude umet zachazet. Koneckoncu ta adresa je registrovana na
me (na ISP) a jsem za ni tak trochu zodpovedny.

J.K.