IC-Prog, SI HW a PIC16F628

Imro Konkol konkol
Středa Březen 17 14:54:25 CET 2004

Zdravim,

napriek tomu, ze sa mi podarilo najst nieco v archivoch konfery, este raz by som sa chcel vratit k tematike IC-Prog a podpora novych PICov.
Pouzivam SI-prog hardware donedavna vylucne s PonyProgom. Vsetky flashove PICy mi s tym isli naprogramovat bez problemov [16C84, 18F84(A), 16F873, 16F876].
V novej konstrukcii som pouzil 16F628 a tym padom som presiel na IC-Prog, pretoze PonyProg uz tento typ nepodporuje.
Zial so seriovym hardware (SI Prog) som nebol schopny 16F62* naprogramovat. Nastavil som hardware na JDM, aktivoval invertovanie vystupnych dat (ako je uvedene v navode). Tiez som pripojil RB4 na zem a 10k odpor medzi MCLR a Vdd.
Vysledok = nic.
Samozrejme IC-Prog v kombinacii s SI HW v pohode programuje vsetky predchadzajuce flashove typy.
(Doma v sufliku mam aj PIKprog+ od Elnecu, ale ten mi pride prilis pomaly na prototypovanie.)

Podarilo sa niekomu naprogramovat 16F62* v tejto konfiguracii HW/SW? Alebo som jediny, kto ma tento problem?

Dakujem za pomoc.

Imrich Konkol