Basic pro PIC

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:54:24 CET 2004

Nejaky Basic jsem dal na  http://mujdisk.atlas.cz/danhard/E/Picbas13sw.zip
jeste jsem to ale nevyzkousel.

Danhard

----- Original Message -----
From: <serych@panska.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 24, 2003 2:01 PM
Subject: Basic pro PIC

> Tak jsem tu zas s dotazem ohledne PICu. Zalibily se mi natolik, ze bych do
nich chtel zahackovat syna. Ale prece jenom je teprve ve ctvrte tride na
zakladce a prvni dotyky s jakymkoliv programovanim zatim zakusil pouze
pouzitim nekolika jednoduchych IFu pri pokusech s action scriptem ve Flashi,
takze se obavam, ze skocit rovnyma nohama do assembleru by ho asi silne
odradilo.

> Proto uvazuji o basicu pro PIC. Co jsem tak narychlo brouzdnul po webu,
zda se mi, ze asi free kompilator nenajdu. Nebo ano? Ma s tim nekdo nejakou
zkusenost? Nebo existuje jeste nejaky detstejsi programovaci jazyk nez
Basic? (neco ala Soukup).