Start PC

AZE aze
Středa Březen 17 14:54:24 CET 2004

Tak uz se s vami mohu podelit o zkusenost se zakusovanim PC.
Na videokarte NVidia je eprom Holtek 25C512. Pokud se zapne PC
zastudena, kousne se. Kdyz se predtim tato pamet trochu ohreje
(skutecne jen pamet, vyndal jsen kartu ven), tak to startuje normalne.
Takze i ja ted staruji svuj staricky programator a zkusim ji okopirovat.
Mam tu jen typy M27C512 Thomson a D27C512-150 Intel, ta bude asi pomala.
Uvidime. Dik vsem. AZE