Zaklady hudby

Jan Skalický skalda.hw-news
Středa Březen 17 14:54:24 CET 2004

On Sat, 25 Jan 2003, Marek Pavl? wrote:

> Zdravim.
>
> Mam tu PC 486/66MHz, na kterem bezi dochazkovy system.
> Problem je, ze to vzdy zatuhne po urcite dobe.
> Progam je v poradku, zkousel jsem jej nechat doma bezet znacne dlouho.
> Mam takovou domnenku, ze se na tom podepisuje ruseni.

> Myslite, ze tohle muze byt muj problem.
> Napada me jen dat k PC poradny filtr a pridat tomu WatchDog.

Jak je to pospojovane dal ? Jestli je k tomu PC pripojena nejaka ctecka
a je kovova doporucuju pospojovat nuly dratem a na nulak site (nebo na
kostru PC) . Zkratka jestli na to sahaji lidi a je to kovove tak prizemnit
(stejne jako PC ale to obvykle byva) i kdyz je to treba napajene pres
trafo a tedy galvanicky oddelene. Pokud je to plastikove tak neni spatne
prizemnit/pospojovat GND.