Zvrhle domeny bylo: Uart

Stanislav Holecek hw-news
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

Zkuste si precist pravidla pro pridelovani domen *.cz
11 PRAVIDLA PRO TVORBU DOMENOVEHO JMENA
11.1 Domenova jmena odpovidajici domenovym jmenum nejvyssi urovne
EDU, GOV, INT, MIL A ORG (tedy Domenova jmena EDU.CZ, GOV.CZ,
INT.CZ, MIL.CZ a ORG.CZ) jsou vyhrazena pro cesky stat.
11.2 Domenova jmena musi vyhovovat normam RFCs 1034, 1035, 1122, 1123
a jakymkoliv je nahrazujicim normam.
11.3 Kazde Domenove jmeno musi byt unikatni; neni proto mozne registrovat
Domenove jmeno shodne s jiz registrovanym Domenovym jmenem.
Texty RFC v PDF
http://pub.vse.cz/docs/rfc/pdfrfc/rfc1034.txt.pdf
http://pub.vse.cz/docs/rfc/pdfrfc/rfc1035.txt.pdf
http://pub.vse.cz/docs/rfc/pdfrfc/rfc1122.txt.pdf
http://pub.vse.cz/docs/rfc/pdfrfc/rfc1123.txt.pdf

Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany
testovaci, merici, regulacni a kancelarska technika
http://kontakty.holecek.cz