jak predelat jednoduse antenu mmds na wifi pasmo

cz123 bc21e
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

Basic neni detsky jazyk. Basic je slepa vetev vyvoje programovacich
jazyku, zpusobujici spatne programatorske navyky. Doporucuji spise
Pascal, to je dostatecne detsky jazyk a vse, co se v nem nauci pozdeji
pouzije v jinych jazycich.

Ales Prochaska