PC a ruseni

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:54:22 CET 2004

Zdravim,

dlouho sleduji tuto debatu, ale "za bukem", protoze patrim k uzivatelum,
kteri mirror nedelaji a problem pri stahovani memam (mozna prave proto) .
Obcas stahnu soubor, ktery potrebuji. To, co se rozpoutalo v posledni dobe
me utvrdilo v tom, ze placnu do konfery vlastni nazor (bez ohledu na to,
kolik lidi to bude zajimat).

Kosta projevil dobrou vuli a napsal a zpristupnil Vam system, ktery vsem
vsem ulehcuje praci pri hledani dokumentaci, schemat, zdrojaku, utilit,
.... Udelal to dobrovolne a dobrovolny je i pristup z druhe strany. Chci
neco z netu? Je na moji vuli, kde to sezenu. Jdu na MCUserver a on je
zahlcen! Hura, naseru na autora hromadu srace , ze nemuzu stahnout to a to
a cely je tim padem na hovno. Kdyz nenajdete na Seznamu nejakou stranku, na
kterou je ve fulltextu odkaz, pisete nekam? Nepisete. Co chcete? Server
primo na pater s parametry 10GB/hodinu? Kdo to zaplati? A jak to, ze si
troufa nekdo neprovozovat to zadarmo! Neslychane!

Jeste chvili do Kosti sijte a pak se budete divit, az to utne a budeme mit
po p...

Preju Ti Kosto hodne pevne nervy a podporu normalnich uzivatelu(alespon
moralni). Alespon u me ji mit budes.

Kdysi jsem svoje projekty uverejnoval jako freeware, ale nechal jsem toho,
protoze jsem se dostaval do podobne situace, kdy platilo bezezbytku ceske
prislovi "Kazdy dobry skutek musi byt po zasluze potrestan". Je zajimave,
ze kdyz pisu projekt na zakazku, pro konkretniho uzivate (a samozrejme za
komercni sazbu), tak takove problemy nejsou.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika