Fronty na MCU

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:54:21 CET 2004

>Aha, takze vlastne za vse opet muzou programatori (ad absurdum: tedy
>vlastne ja). Vlastne anonymizery byly napsany kvuli neschopnosti
>programatoru :-)) No mozna mate pravdu.

Programatori muzou za vsechno. Kdyz nekdo neco chce, tak knuci,
jak je to desne drahe a nakonec si to nekde necha napsat za par
kilo u nejakeho "vseumela". Tak uz se probuh nedivte, ze kdyz
si kupujete laciny auto, ze mu obcas upadnou kola. Ja to nechapu,
vsichni jsou ochotni Vam za praci dat tak akorat dobre rady, jak
to mate udelat, ale kdyz vysypete kolik to bude stat, akorat tak
kazdej knuci.

Lidi, uz konecne si uvedomte, ze kdyz chcete kvalitni veci,
musi Vam to udelat take solidni programator a solidni programator
stoji solidni penize. No a kdyz je nemate, tak muzete akorat
tak dal knucet, ze programatori jsou spatni ... to Vam asi fakt
nic jineho nezbyde :))). A pak muzete rikat, ze programatori
jsou cunata, protoze jste jeste zadneho vlastne "nemeli ani
tu cest" poznat pracovne.

Tohle prosim plati jen tem knucicim a odpustit jsem si to fakt nemohl ...

--
Jiri Bezstarosti