Multimaster po RS485

vobornik@apel.cz vobornik
Středa Březen 17 14:54:20 CET 2004

Nastalou situaci na MCU dost zachmu?en? sleduji. Cht?l bych si
st?hnout jeden soubor a nemohu ? nedostupnost.   N?co jako kdy? si v
knihovn? chci p?j?it-proj?t ??danou publikaci a n?kdo j? m? u?
n?kolik?t? m?s?c doma. Prost? regulace je nutn? (bohu?el).
 	Rozhodn? jsem pro n?co jednoduch?ho na stran? MCU (je to d?lan?
zadarmo) i na ?kor toho kdo se p?ihla?uje. Kompromisem by bylo t?eba
p?l dne a noci dle varianty 2, zbytek dle 3.
	Pokud n?co nutn? pot?ebuji, tak nov? registrace by mne st?la
podstatn? m?? ?asu, ne? to opakovan? ne?sp??n? zkou?en? o sta?en?.

Radek

Dne 27.?leden?2003, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Nevim, osobne je to pro mne v podstate vybrat nejmensi zlo. Asi variantu 3 i kdyz pro mne,
> ktery bere MCU jen jako nahodny zdroj inspirace, je to krajne nevyhodne. V podstate budu
> neustale ve stavu vyprseni prihlaseni a pokud se mi bude neco libit budu se muset znovu
> registrovat.
> Takze to beru tak ze nejvice se to dotkne tech co nejmin stahuji.
>
> Mozna ze bych sel i na variantu placenou, ale v tom pripade bych musel vedet jakym
> zpusobem to bude cele resene a zajistene. Je vam jasne, ze v tuto chvili uz se prestane
> [...]

Reklama:
Mall [mo:l] - promen?da, ?irok? alej, n?kupn? st?edisko (velk?)
Internet Mall - profesion?ln? n?kupn? galerie na Internetu (http://www.mall.cz)