Uplne zacatecnicky dotaz - znaceni IO

Zdenek Aster zdenek.aster
Středa Březen 17 14:54:19 CET 2004

Jedine co mne ted napadlo, by bylo neomezovat platnost prihlaseni (nema s objemem nic
spolecneho a nezatezuje nijak system) a zavest tydeni limit objemu stazenych dat s tim ze
by tento objem byl prevoditelny do dalsiho obdobi (neco jako volne minuty u Oskara).

Rekneme, ze by tydeni limit byl 5MB a kdyz bych si chtel stahnout treba 9MB musel bych si
to proste nasporit. Tim limitem muzete hejbat a vyladit si system podle potreby.

Myslim, ze by to bylo reseni. Na implementaci jednoduche a navic proverenym lidem muzete
limit zvednout (treba clenum HW konference - nevim jak by se na to tvaril p.Rehak na
eventuelni predani/zpristupneni dat - nektere konference umeji na email dotaz vratit
seznam clenu pak by to bylo jednoduche), ale to uz by byl bonbonek.

Nezabrani to stahovani lidem z vice adres, ale pokud date limit dostatecne maly nevyplati
se jim registrovat desitky useru.

Pro male stahovace idealni.

Co vy na to?

RadekCX