RS485/Ethernet

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 14:54:19 CET 2004

RS485 na Ethernet ma v nabidce i HWserver,
nicmene problematika tohoto prevodu je velmi slozita.
Na RS485 obvykle bezi rezim provozu dotaz - odpoved, a odpoved musi
probehnout do stanovene doby, coz je pruser.
Pokud takovyto provoz prozenu konvertorem a nasledne Ethernetem nasbiram
nezanedbatelne dopravni zpozdeni, ktere obvykle vadi.

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)