adapter pre olympus C220

Majodi Majodi
Středa Březen 17 14:54:18 CET 2004

Od: "MK" <info@mcu.cz>

> Nevim, jak nekoho "postihne", ze jedou mesicne odklepne odkaz v doslem
> meilu. Tak nejak jsem tuto vyhradu nepochopil.

Spouste uzivatelu chodi do mailu spoustu ruznych spamu
a podobnych nesmyslu. Tohle bude proste dalsi z nich.

> A proc? - Pokud vlastnim domenu, tak mam vetsinou i domenovy
> kos. Libovolny email typu aaa.sss.ddd.fff.ggg.hhh@mcu.cz  mi
> dojde a ja mohu bez problemu potvrdit autorizaci :-))) Tedy mohu
> byt x-krat registrovan na stejnem serveru, vzdy pod jinou adresou :-))))
> Pokud mi ale prijde jednou mesicne treba 100 autorizacnich meilu,
> tak nejak neverim, ze vsechny projdu a autorizaci si obnovim

Pokud ma domenu a umi obsluhovat domenovy kos, urcite umi napsat
i jednoduchy skript, ktery to odklika za nej. Navic obvykly vysosavac
vysosa web jen jednou a obnoveni registrace pro jeho 20 uctu ho tedy
vubec trapit nebude. Tudy cesta opravdu nevede...

> Pro server to nepredstavuje zadne vyrazne zvyseni zateze.
> Podivejte se, zasadni problem s Apachem vznikl v okamziku,
> kdy par lidi soucasne nasadilo Teleport+anonymizer v dobe,
> kdy byl download resen pres HTTP. Server proste neustal
> tech nekolik desitek tisic HTTP requestu, ktere si nasackoval
> do fronty. Proto byl download presmerovan na FTP. Zda se,
> ze se mi konecne podarilo vyresit FTPautorizaci pres SQL databazi
> - takze cely problem bude asi v celku elegantne resielny :-)))

V to doufam (pravidelne obnovovani uctu se mi opravdu nejevi jako
stastne reseni)...

> Pokud dva po sobe nasledujici mesice nedojde k obnoveni autorizace,
> bude ucet zrusen a NICK uvolnen :-)))

Takze az se vysosavac za rok rozhodne pro aktualizaci, bude znovu
prijat s otevrenou naruci:-))

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz