Mozne reseni? Re: Fronty na MCU

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:54:18 CET 2004

Ja se priklanim k tomu B) je to v podstate co jsem psal. Rozhodne bych preferoval limit na
objem a ne na pocet downloadu.

Asi bych se vykaslal na podobne blbustky na okamzite navysovani limitu atd., je to mnoho
prace a normalni uzivatel nic takoveho nepotrebuje vzhledem k bezne velikosti zip souboru
na WWW.
Ale jsem rozhodne za to, aby se navysoval pokud jej necerpam treba i s omezenim maxima
(napr. nad 50MB by nepribyval). Pokud to bude takto napsane muzete zmenou nekolika
parametru prekonfigurovat cele chovani WWW.

Pokud pristoupite na limity v objemech nemusite ani delit usery na skupiny. Proste se mu
zvedne horni hranice limitu a pripocita kredit pokud vykona ve VASICH ocich nejaky
zasluzny cin. :-)))

RadekCX