adapter pre olympus C220

Vicek Radek vicek.radek
Středa Březen 17 14:54:18 CET 2004

A jakej adapter by to mel byt? Na Olympus je drahe cokoliv...

Treba jen USB kabel stoji 850Kc. To mi prijde opravdu dost na dva konektory a metr kabelu.

Pokud jde o napajeni tak nevim jaky ma tento digitak konektor (Olympus bezne myslim
pouziva ten se stredovym kolikem) tak se to nevyplati stavet. Koupit od Hamy spinanej
zdroj do zasuvky. Delaji jich sirokou skalu za rozumne penize.

Je treba dat pozor kolik ten fotak zere a podle toho koupit zdroj. Napr. C2100 od Olympusu
si papne pri zapnuti 1.5A a pokud zdroj neni tvrdy fotak nenabehne.

RadekCX